2010-07-22 ? 18:28:27

Shopping


Det har varit en lång dag! Gick upp tidigt med Jamie, och sen fixade vi till oss och åkte hem till föräldrarna.
Efter det gick vi över till parken vid Kärnan och mötte upp med mammagruppen. Där satt vi till vid 2-tiden.
Efter det gick jag ner med Therese på Kappahl, hittade inget. Däremot hittade jag en jeanskjol och en jeansjacka på Lindex, de hade ta 2 reavaror betala för en, så för båda varorna betalade jag 299:-
På HM hittade jag en tunika och en tunn kofta.

Kom hem vid halv 5 och satte igång med att tvätta. Måste se till att plocka fram allt jag behöver i helgen och sen packa. Tåget till Göteborg går 9.53 imorgon, Oliver skulle åka med oss och vinka hejdå! Han kommer sakna oss massor ju ;)

Har en grym huvudvärk idag, har nog inte druckit tillräckligt.

Nej nu ska jag lägga mig raklång på soffan och kanske få vila en halvtimme. Både Jamie och Oliver sover så jag får passa på!
Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Åh är du från helsingborg? :)

Ja, gungdjuren är jättefina. Vi ska ju inte döpa Leia så då tyckte jag vi kunde få en ändå :P

2010-07-22 @ 21:14:09
URL: http://triquetra.blogg.se/
Alexandra -mamma till Leia

Nej. Ingenting. Eftersom vi inte är kristna så vill vi inte ha nåt i kyrkan och M tyckte att då behöver vi inte ha nåt annat heller.

Martin är oxå born and raised i Hbg. Men bott i Lund och malmö de senaste typ 8 åren :P

2010-07-22 @ 21:22:52
URL: http://triquetra.blogg.se/
lina

ja jag hoppas verkligen det... och att pengarna räcker till. jag skulle kunna göra den listan mycket längre, tex Irland hade jag gärna åkt till, verkar så himla fint, lite avis på er allt ;)



ja jag skulle inte klara av att funka utan mina drömmar o mål här i livet, jag blir så förvånad när andra säger att de har de bra som de har de o inte vill göra nått annat... utan bara finner sig i att finnas

2010-07-22 @ 22:20:40
URL: http://evelinanorbeck.blogg.se/
J U L I E

Åhhh om en timma sitter ni på tåget rullandes mot göteborg :D

2010-07-23 @ 08:57:44
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: