2010-07-25 ? 12:22:28

Kalas i gbg


Jag och Jamie har det hur bra som helst här i Göteborg, lever fortarande!

Idag ska vi iväg på kalas, Julie' svägerskas son Adam fyller ett år! Mums mer onyttigt!
Vi var på kalas igår också och åt då en hemmagjord Dajmtårta, det var inte fy skam vill jag meddela.
Jag hade dock en hemsk huvudvärk hela dagen och vi spenderade mycket tid i bilen, som Jamie hatar, så han bara skrek och skrek. Mitt humör var inte det bästa när vi väll kom hem efter att ha inhandlat middag på maxi.
Jag la mig och ammade Jamie och hans somnade, sen satte jag igång med maten, det hade väl gått en kvart så vaknade han. Julie märkte nog hur irriterad och slutkörd jag var för hon tog hand om honom och la honom igen. Han somnade vid 7 och vaknade inte förrän vid halv 12 tror jag det var!

Nej nu får jag sluta skriva för vi ska snart iväg å måste värma Jamie's ersättning!


Det går förreten jättebra med ersättningen fortfarande. Han kinkar dock vid bröstet fortfarande. Men jag försöker låta det gå lite längre tid mellan amningsstundera så att där har hunnit fylla upp ordentligt med mjölk, då brukar det gå bra! Han börjar bli en riktig knubbis vill jag lova, han växer snabbt!
Skulle egentligen till BVC imorgon kl 15 men jag är inte tillbaka i Helsingborg förrän vid 6 tiden. Så måste ringa dom imorgon förmiddag och boka om tiden. Förhoppningsvis har dom tid på tisdag, jag är så nyfiken på hur mycket han gått upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: