2010-07-17 ? 22:14:38

Far och flyg



Nu har jag och Jamie kommit hem efter att ha spenderat dagen hos föräldrarna.
Jamie har varit lite gnällig, tror det är jobbigt för honom också med den här utvecklingsfasen. Försöker amma så ofta jag kan och leka lite därimellan och sen se till att han får ordentligt med sömn. Jag hoppas verkligen det är över snart. Han somnade i vagnen vid halv 8 för natten, så har väl nån timme till i lugn och ro innan han ska ha käk igen.

Imorgon ska vi iväg och storhandla, det behövs, här är helt tomt i både kyl och frys. Har skrivit ner alla middagar för 3 veckor framöver och sen diverse andra saker vi behöver, så får vi se hur mycket vi spenderar. Jag försöker handla bra så att man sparar pengar, det brukar gå bra. Det är alla småköpen under veckorna, som man egentligen inte behöver, som gör att pengarna springer iväg, vi måste bli bättre på det!

Försöker även övertala min mamma om att hon, jag och Jamie ska åka upp till Ullared innan dopet, hoppas hon går med på det. Har inte varit där på snart 2 år, så skulle vara kul att komma upp och se vad dom har.
I vilket fall som så bär våra vägar norrut om 6 dagar ändå, då åker vi upp och hälsar på Nellie, Leon och inte att förglömma, Julie :)

Nu ska jag skriva klart religion uppgiften och skicka in den och sen blir det lite lördagsmys i soffan med älsklingen
Hoppas ni andra har en mysig kväll!
Kommentarer
Veronica

Söta strumpor i inlägget nedan, men på tok för dyra för min smak.



Ullared är najs! Var där för ngn månad sedan, handlade lite för mycket.. lätt hänt när det är så billigt ;)



Skönt med liten egentid. Själv fick jag sovmorgon idag :) Skönt som bara den!

2010-07-18 @ 11:51:19
URL: http://attblifler.blogg.se/
Marcus

Jag längtar till tuuuuusen :D eller vi då... vi längtar till tuuuusen :D

2010-07-18 @ 12:14:08
URL: http://juulieee.blogg.se/
J U L I E

Oj jag ser visst att det var Marcus namn som sparats förut... ska ju vara mitt...!

2010-07-18 @ 12:14:42
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: