2010-07-17 ? 13:02:17

Bajs! :D



Natten har varit mycket bättre, J har inte velat äta lika ofta (vad jag kan komma ihåg haha). Han vaknade dock vid 5 igen men då tog Oliver honom, så skönt! Han hade honom ett bra och sen gick jag och J upp vid halv 12!
Oliver kom in i morse med Jamie, han hade bajsat! Woohoo! Haha att man kan bli så glad över det!

Vet inte vad vi ska göra idag, vet inte om jag ens orkat göra något, är så slö!

Kom igen nu med fler frågor, tänkte vänta ett par dagar till sen så svarar vi :)


 

 

Satt och kollade lite på nätet häromdagen och hittade de här paketen med skitfräcka strumpor, ganska dyra dock 249kr för 6 par. Dessa hittade jag på babyshop

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: