2010-02-10 ? 22:23:26

ZzzZzz



Jag är höggravid, visste ni det? Helt otroligt hur det påverkar kroppen.

Mår super illa nu och har en hejdundrande huvudvärk för att inte tala om den otroliga smärtan i hela ryggen och höfterna.
Jag skulle inte bli ledsen om han tittade ut snart. Det har blivit så otroligt tungt fysikt bara nu den senaste veckan.
Jag är så så trött, men ska försöka vara vaken i en timme till minst iaf, då kanske jag är så trött att jag däckar och vaknar upp utvilad imorgon bitti, utan att ha vaknat varenda gång jag vänder mig om eoch utan 8 besök till toaletten.
Bara en natt, ge mig en natt av oavbruten sömn. Det behövs om jag ska ha några krafter kvar när han kommer.

Sov gott :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: