2010-02-28 ? 15:27:04

Tired

Oj vad slö jag är idag!
Lyckades väl somna vid 3 tiden inatt, när Oliver gick upp kl 8 så kunde jag inte heller sova längre. Så jag gick upp och vek undan tvätten och hängde upp det som var i maskinen sen satter jag igång en ny maskin. Fick dammtorka hela lägenheten och dammsuga igen, här var gips överallt, men lätt värt det! :)

La mig i sängen vid 12 igen för att se en film men däckade och vaknade igen kl 15.
Känner mig duktigt trött.

Oliver är och jobbar och kommer väl inte hem förrän vid 6tiden. Då får jag hjälp med middag. Tänkte göra potatisgratäng och köttfärsbiffar, han är så bra på gratängen så då kan vi hjälpas åt.

Sitter och funderar och letar efter tips på internet om hur jag bäst kan hänga upp gipsmagen, vill ju inte att det ska gå sönder. Tydligen så ska man iaf måla den vit för annars gulnar den med tiden. Så efter BM besöket på onsdag så går vi nog och köper lite färg :)
Så är det någon som har något bra tips om hur man hänger upp den så lämna gärna det i en kommentar.

Vill passa på att tacka tjejerna ännu en gång för eun underbar dag igår, det betyder såå mycket för mig att ni bryr er! Hade superroligt!
Kommentarer
Sandra

Jag såg i en tidning att man kunde ställa gipsmagen på en byrå eller så och sedan ha en spotlight bakom så att den lyste. Det var i alla fall jättefint!=)

2010-02-28 @ 20:48:33
URL: http://sandrasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: