2010-02-01 ? 17:38:47

Fika

Har kommit hem ifrån fika med tjejerna nu.
Lika trevligt som vanligt!

Gick in på Lindex och hittade ett par supersöta hängslebyxor på rea och sen köpte de 2 extramammorna en supersöt present till vår lilla kille. Bild hittas nedan, den gråa fick vi ifrån dom. Jättegulligt, tack! :)

Nu sitter jag bara och väntar på att Oliver ska komma hem så det kan lagas mat. Idag blir det en laxwok med ris, börja bli hungrig nu.

Annars har inte så mycket hänt idag, fick tag i mina älskade Fuji-äpple, blev helt extatisk när jag såg att vi fått in dom på jobb. Så det blev ett par sådana.

Killen har varit ganska lugn i magen hela dagen, men nu verkar det som om han har vaknat till liv och har borrat in sig i revbenen igen, jag tackar jag :)
Tänkte sätta igång en maskin tvätt med barnkläder nu.

Imorgon är det sista mötet med föräldragruppen, undrar om någon har fått sin lilla bebis än.

Bjuder på bilder ifrån dagens inköp och presenter :)


Den blev inte lika fin på bild som i verkligheten, men den är SÅ SNYGG! Present från Sandra och Malin.


Och dom här coola brallorna köpte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: