2010-02-16 ? 19:54:23

40 dagar kvar!

Ännu en väldigt slö dag. Oliver tog dagen ledigt, vi kände att vi behövde en mysdag, att bara få vara tillsammans.
Vi har sett film, ätit god lunch och så tog vi en liten promenad.
Den lilla promenaden räckte för att irritera tappen. Är det bara jag som känner av tappen? Alla andra gravida snackar om förvärkar hit och dit, jag har dem också. Men jag känner hugg fleeera gånger om dagen i tappen, de gör mer ont än förvärkarna, ingen annan?

Imorgon blir det fika med Malin och Sandra. Ska titta in på IKEA en snabbis också och köpa det förvaringssetet till skötbordet. Vi har så mycket saker, måste lägga dom nånstans.

Idag är det ju dessutom fettisdagen, så unnade mig med en semla, gud så god den var :)
Fettisdagen är ju ett bra namn åt ett fetto som jag! Känner mig bara tjockare och tjockare nu, eller kallas det att vara gravid? Märkte för första gången att mina anklar var lite svullna igår, inget överdrivet så att jag oroade mig. Men man känner sig ju genast mycket sexigare när man ser att man har ett par elefantanklar ;)

Idag är det dessutom bara 40 dagar kvar till beräknad förlossning, så imorgon är det 39 :D
Det betyder att om 12 dagar är det bara 4 veckor kvar till BF! (bra jag är på matte va? haha)

När vi promenerade idag så pratade vi om hur vi tror det kommer att bli, hur han kommer att vara som person och bara om hur mysigt och underbart det kommer att bli. Vi längtar så!

Jag tror iaf med bestämdhet att han kommer att bli den snyggaste och tuffaste killen i hela stan, med
all ödmjukhet ;)


Nu blir det lite kvällsfika och mer mys!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: