2010-02-24 ? 16:07:02

<3

Vaknade lite tidigare än vanligt idag, vid 11.
Oliver hade varit uppe sen kl 8 (han fattar inte att man ska sova så mycket man kan innan bebis kommer haha).

Vi har varit duktiga, städat, tvättat och diskat. Har renbäddat och har tom fått mig en dusch. Jag älskar känslan av rent, finns inget bättre!
Sen lagade jag lunch åt oss. Det blev lax och potatismos med grönsaker.

Oliver har suttit och pluggat en massa svenska medans jag har tagit tag i att kontakta forsäkringskassan med en del frågor jag har angående föräldraledigheten.
Begärde även föräldrapenning fram tom juli igårkväll, gör några månader i taget.
Måste komma ihåg att skicka in blanketten där Oliver avsäger sig alla sina dagar utom de 60, annars lär jag få avslag på alla dagar över 240st som jag ansöker om ändå.

Nu ska vi se Lost och mysa lite innan Oliver ska iväg och träna rugby.
Ha en bra dag alla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: