2010-02-23 ? 18:34:47

100223

Äntligen hemma! Är riktigt riktigt trött och har riktigt riktigt ont! Men det har varit värt det, har haft en jätterolig dag med Malin och Sandra.

Vi började med att möta Sandra på skolan där hon hade sitt slutprov i MatteB, hon fick MVG är supderduperstolt över henne, fast jag visste hela tiden att hon skulle klara det super!
Efter det gick vi och fikade för att sedan ta bussen ut till Väla och IKEA. Vi köpte Malins födelsedagspresent och hon fick dom nu också (trots att hon inte fyller år förrän på torsdag tihi)
Hittade en supersnygg brun filt på Bolagret för halva reapriset, så den följde med mig hem för 62kr, ett kap!

Sen gick vi in på IKEA så jag fick köpa det jag behövde. Fick äntligen tag i mer förvaring. Köpte även skötbäddsöverdrag och ett par mindre handdukar till bebben. En korv blev det efteråt också, såklart!

Så nu har man nyss kommit hem efter att ha lämnat hemmet 11.40 idag, så är sådär lagom trött och sleten!
Vi var inom jobb på vägen hem igen, köpte med mig Ben & Jerrys "Half baked", så jävla god! Så den ska snart få göra sig sällskap med min mun :)

Oliver jobbar och ska sen iväg till Kat, så han lär väl bli ganska sen antar jag. Usch hatar att vara själv, jag blir så uttråkad.
Jag lär väl sätta på en film och käka min glass, inte fy skam det heller!

Kommentarer
therese

Ja det håller jag verkligen med om, förstår inte riktigt hur man ska klara av en månad till? Hittills tycker jag det har gott enormt fort, men nu känns det som om det börjar sega på... usch det trycker, jag är svullen överallt och kommer förmodligen explodera snart..? :P

2010-02-23 @ 18:46:24
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: