2010-12-27 ? 21:19:52

Vår första julafton


Julaftonen spenderades hemma hon mina föräldrar. Mamma hämtade oss kl 14 så att vi kunde få med alla julklapparna plus Jamies alla saker. Klockan 15 satt vi bänkade framför kalle anka med ett glas glögg, Jamie var helt fast vid Kalle, nästan lika mycket som jag! :)

Strax innan klockan 16 kom min bror och hans flickvän Challe och efter kalle anka var slut så satte vi oss ner för att äta. Gud vad mätt jag blev, åt inte särskilt mycket, en tallrik av kalla rätter och en med varma.
Vi satt och mös ett bra tag och väntade på att Jamie skulle vakna från sin nap så att vi kunde öppna julklappar.
När vi hade lagt Jamie för natten kl 20 så var både jag och Oliver helt utslagna, vi satt och nästan somnade. Vi hade bestämt att J skulle stanna hos mina föräldrar så att vi slapp väcka honom när vi skulle hem ch för att vara ärlig längtade både jag och Oliver efter en sovmorgon.
Min bror släppte av oss här hemma runt 22.30 så blev ingen sen kväll. Vi hann inte mer än inom dörren innan kläderna var av och vi var i säng. Haha nej inget sånt snusk, vi somnade nog båda inom 5 minuter. Dock blev det inger sovmorgon då vi båda vaknade strax klocka 9, så himla typiskt när man väl kan. Men aja vi kände oss väldigt utvilade iaf. Vi hann t.o.m städa innan mamma lämnade av lillkillen som hade uppfört sig helt fantastiskt, man blir så stolt att han är så duktig och trygg i sig själv även när mamma och pappa inte är med!








Jag hoppas att ni hade en lika mysig dag som vi hade. Det är absolut helt annorlunda nu när man har barn, är så roligt att se hans små ögon glittra när han ser sina presenter, han gillade att hjälpa till att öppna paketen, han verkligen slet upp pappret :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: