2010-12-05 ? 00:02:50

Snälla tomten


Tänkte skriva en liten önskelista till Jamie inför jul eftersom många frågat efter julklappstips.
Vi har så himla mycket leksaker så önskar oss också saker till hans rum som vi ska inreda efter jul och nyår.




 

EXPEDIT hylla ifrån IKEA (vit)                                                                              KUSINER sänglåda




byggklossar                                                                                             Fisher Price Laugh & Learn rimbok



2 st Förvaringsbackar med hjul ifrån IKEA                                               födelsedagståg (finns på knoll&tott)
(vit eller ljusgrön + lock)


Kommentarer
Veronica

Hej gumman.

Nä det blev inget till mig, hittar aldrig ngt där. Men jag är ingen märkesfantast. Eftersom jag tröttnar så snabbt på kläder kan jag lika gärna köpa billiga och byta ofta :D Men Stoffe köpte massa skjortor och finbyxor. Och så massa pop kläder till Nim.. är ju superbilligt där :D



Bra att ni sänkte sängen :) Man vet ju aldrig nä det händer.. och man vill ju undvika det. Har ni barnsäkrat allt nu? :)



Hoppsa ni haft en bra helg, kramkram

2010-12-05 @ 18:54:06
URL: http://attblifler.blogg.se/
anouk - En Rookiemammas vardag

TACK så mkt! Åh den rimboken har ju kndoden. Hon älskar den:) Men man blir helt skadad... Man går o nynnar på ala låtar i evigheter. haha

2010-12-07 @ 19:24:22
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: