2010-12-13 ? 15:55:30

Underbart!



Åh titta vad jag hittade, hur snyggt är inte denna serien från sovtex. Jag som älskar grönt också.
Om det är någon som redan börjat fundera på Jamie's 1-års present eller som är sen med julklapp, här har ni bra tips! Hade varit riktigt snyggt i hans gröna rum!




Rislampa 269:-                                                                                                  Spjälskydd 449:-




Filt 249:-                                                                                                Påslakanset 349:-






Speciellt vill jag ha påslakansetet och lampan, så himla fint!!


Kommentarer
Ann

Oh vad fina saker...

Jag jobbar som sjuksköterska och ville också bli barnmorska, kul va! Nu känner jag att det finns så mkt kul att göra som sjuksköterska som jag ska testa runt lite först. Har bara jobbat fyra år. Har heller inte möjlighet att plugga än men som du säger vi har ju inte direkt bråttom!!

2010-12-13 @ 16:05:31
URL: http://lillafoten.blogspot.com
Mikaela

Vi hade/har det blåa molnpåslakansetet i barnvagnen :) Supernajs!

2010-12-14 @ 00:36:23
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: