2010-12-14 ? 22:01:16

Tröttis


Det har verkligen varit full rulle hela dagen idag. Vi for iväg till öppna förskolan, sen gick vi hem och hämtade väskan till babysimningen och stack sen dit. Var inte hemma förrän vid 6-tiden. Då lagade jag mat och så la vi Jamie.
Nu har vi sett en film "Devil", som vi tyckte var helt okej, jag tyckte inte den var läskig nog, men jag är ganska härdad haha.

Imorgon skulle jag nog träffa Hanna, det var riktigt längesen nu. Funderar på att köra ett step pass imorgon också, men det beror på hur magen känns.
Glömde bort att skriva hur jag skadade mig igår, fick nog en rejäl sträckning i en magmuskel. Men det var så otroligt långt ner, precis under höftbenet. Det gjorde så in i hel*ete ont, jag skrek rakt ut i gymmet och kunde inte träna några magövningar efter det. Jag fullgjorde ju såklart min träning ändå och körde fler andra övningar, men hade sett fram emot att köra mage, för jag är så himla svag där. Det känns dock bättre idag, men har fortfarande ganska ont, vill ju inte göra det värre än vad det är genom att överanstränga mig.

Sen bokade jag och Sandra in nästa träning på torsdag kväll, sen tror jag det får räcka för den här veckan, vi får se ;)

Jag tror faktiskt att jag ska lägga mig snart, är ganska trött och då kan man lika bra passa på att få lite extra sömn. Det skadar ju inte när man är småbarnsförälder ;)

Kommentarer
Mikaela

Jamen det är ju så! När det börjar bli kallare tycker man att det är så jäkla kallt, alltså när det börjar sjunka från 20+ (!!!) huga, liksom. Sen är man van vid nollgradigt, osv. Nu känns 10 minus som en dröm!



Skönt att det funkar bra med rutinerna för er. Hur sover Jamie på dagarna nu när det är mörkare tider? Tycker Alexis sover jättemycket! Som vanligt på nätterna, ca 10 h i stäck men på dagarna är det ibland som hon tror att det är natt igen för att det är mörkt haha. Så det blir 2h sov ibland.

2010-12-14 @ 23:54:09
URL: http://pickadoll.org
Carro

haha ja jag trotsade våran 23- grader igår och for iväg på mamma fika :)



Hoppas ni har en bra dag idag.. :)

2010-12-15 @ 08:10:16
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: