2010-12-28 ? 08:13:20

Skönt


Känner mig pigg och utvilad idag! Jamie överraskade sin mamma genom att sova mellan 19.30-06 utan att vakna upp en enda gång, så himla skönt! Dock vaknade jag runt halv 5 (tiden han brukar vakna och jag kämpar med att få honom att somna igen) och kunde inte somna om, men låg och mös i sängen iaf.
Klockan sex tog jag över honom i vår säng när han vaknade och vi gick upp strax innan 7 efter en massa kramar och kel. Nu har vi (Jamie) intagit frukost och det är lekdags!
Lillen är dock ganska förkyld, är himla snuvig och har hosta, igår var det bättre men just nu är det lite sämre.
Han mår bra i övrigt dock, pigg som en lärk(?)

Vad ska ni hitta på idag?
Kommentarer
Farre

Så skönt för dig.. Hos oss blev det en riktigt tidig morgon... hakv 5 snarare..



Ja alltså det är hemskt att behöva känna så som jag gör men tyvärr är det så.. Jag jobbade på ett hotell sist, men jag skulle kunna ta vilket jobb som helst som jag kan få tag på nu.



Va skönt för dig som har något som du har att gå tillbaka till..

2010-12-28 @ 09:33:20
URL: http://farelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: