2010-12-13 ? 09:08:14

Refresh


Torsdagen var en stressig dag, jag gick upp tidigt och lämnade av Jamie hos min mamma på morgonen för att jag skulle och träna med Sandra. Vi tränade i 1½ timme och efter det var det bara att skynda hem till min mamma för att duscha och sen skyndade jag och Jamie oss iväg till mammafikan.
Jag var hemma igen runt 14-tiden och resten av dagen mör vi bara hemma. Under fredagen hade jag en sån extrem träningsvärk och det var iskallt ute, vilket gjorde att vi passade på att ha en inne-dag.

I lördags jobbade jag och sen var det vin-kväll med tjejerna. Jag drack inte så mycket (kanske 6-5 groggar) men jag blev helt plötsligt rejält dragen och mådde inte så bra (detta var efter många timmar dock). Malins mamma kom och hämtade oss och släppte mig hemma, var hemma runt halv 3 (eller var det halv4?). Söndagen var ingen trevlig dag, mådde som jag förtjänade och var inte uppe många timmar under den dagen. Men fick myst och lekt lite med Jamie iaf, annars blev det mycket pappa-Jamie-ensamtid igår.

Jaha, måndag idag då, Lucia. Har inga planer idag förutom träning ikväll med S. Det är riktigt kallt ute dock och jag tycker inte alls det är roligt att vara ute med J då. När man väl fått på dem 2 lager kläder, overall, mössa,vantar och allt annat som ska på så är han så kinkig! Men det lär väl bli en kortare promenad iaf, så att vi får lite frisk luft.

Vad ska ni hitta på idag?

 

 

 

 

Kommentarer
Veronica

Vilka fina bilder :)



Hur kallt har ni hos er?



Kramis

2010-12-13 @ 10:18:40
URL: http://attblifler.blogg.se/
Veronica

Ja det är jättekul att jobba lite. Som jag säger, när det är på mina villkor är det kul :)



Ja vi bor ju också vid kusten. Men tror det ligger på runt minus 10 nu. Helt okej. Minus 16 var lite kallt :P Vi är ju ute och går endel kvällar och inte skönt när det är -16 då.



Hoppas ni får en fin dag! Kram

2010-12-13 @ 13:58:42
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: