2010-12-14 ? 08:32:26

Morgonpigg


För ovanlighetens skull tog Oliver natten och jag morgonen. Så jag har varit uppe sen halv 7 då Jamie bestämde sig för att öppna de blå. Annars har han sovit ganska bra inatt, somnade som vanligt runt 8 och Oliver sa att han vaknade till en snabbis vid 1 och en vid 3, men ingen vakentid.
Jag har hunnit plocka undan här och tömma/fylla diskmaskinen, så tänkte ta en svängom med dammsugaren sen så slipper jag tänka med på städning.

Jag la Jamie nyss och tänkte faktiskt joina honom och försöka vila lite. Kl 13 blir det öppna förskolan, sista gången nu innan jul och då blir det lite luciafirande. Sen i eftermiddag är det även sista gången innan jul på babysimningen.

Idag blir det ingen träning, jag sträckte en muskel i magen (eller ja långt långt ner, precis under höftbenet) rejält igår när vi tränade, skrek rätt ut. Idag gör det inte lika ont, men dumt att träna, bättre att vila en dag då.

Nej nu kallar kudden

Vad ska ni göra idag?
Kommentarer
Carro

Haha ja men eller hur :) När ska vi mötas? ;)

2010-12-14 @ 08:48:59
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: