2010-08-10 ? 10:24:41

Trött


Gick inte och la mig förrän kl 1 inatt. Jamie vaknade kl 5 ordentligt (fast vaknade innan och åt). Men Oliver var snäll och tog upp honom. Så jag vaknade för 45min sen men känner mig inte ett dugg utvilad. Är så otroligt trött numera, blir aldrig pigg känns det som. Får väl ta och gå och lägga mig kl 19 med Jamie några kvällar eller något. För jag orkar inte...

Nu ska jag käka frukost sen hoppa in i duschen. Kl 13 ska jag träffa Sandra och Malin i stan, fika som vanligt!
Ska se om jag hittar något att ha på mig på dopet och måste köpa en kräm till Jamie's rumpa som har blivit lite röd.

Mitt hem är dessutom ett bombnedslag! Har inte orkat göra många knop här hemma! Det får bli på torsdag då Oliver är ledig, då kan vi hjälpas åt!

Hoppas ni alla får en bra dag!
Kommentarer
eriika

han tar det riktigt bra, är inte så brydd i huvudtaget över henne.. men ibland vill han ligga nära henne å "kramas", han vet att han måste va försiktig iaf, det märks, så de känns jättebra! trodde han skulle bry sej mer när hon skriker och sånt men näe för han äre som ingen skillnad :P förutom att han inte får lika mycke uppmärksamhet av oss då men han verka inte så brydd i det heller, haha

2010-08-10 @ 12:16:11
URL: http://headtrips.blogg.se/
Ann

Oh jag måste hitta en klänning... eller om jag tar nån gammal...

Jag ska läsa en dikt som jag skrivit, nervöst! Annars är mitt dop lite som alla andras kan jag tänka mig. Det blir lite klassiskt med smörgåstårta och fika. Psalmerna sa vår präst var annorlunda... Ska bli himla kul iallafall! Hade velat bjuda alla jag känner men vi skulle försöka ha det litet...

2010-08-10 @ 17:55:01
Carro

Jo det händer massor hela tiden :) Okej, då är han nån vecka yngre än Neo, vi ska mäta och väga nästa vecka, det ska bli spännande :)

2010-08-10 @ 21:36:40
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Sofie

Jag har också varit så jäkla trött den senaste tiden.. trots att jag fått sovmorgon varannan dag nu när mannen varit ledig.. Eller det är kanske därför som jag är trött :P .. äsch jag vet inte, men jobbigt är det.. Funderar också på att gå och lägga mig klockan sju tillsammans med Leon..



Sv: Ja jag helammar.. har nog fantamej grädde i brösten :P

2010-08-10 @ 21:46:19
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Ann

Skrev ett jättelångt medd men vet inte om det kom med... iallafall så kämpa vidare tjjen och super fin bild på lillkillen!

2010-08-12 @ 22:34:18
URL: http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: