2010-08-12 ? 21:19:44

Tand på G


När vi flyttade in i denna lägenheten så tog vi ut badkaret ur badrummet. Vi tyckte där var så trångt, så vi satte en silikonlist på golvet istället och gjorde en dusch. Men efter att ha badat Jamie i baljan igår och insett att den är alldeles för liten för honom så tog vi in badkaret igen idag. Han vill plaska och det kan han inte däri. Jag invigde dessutom med ett vaaaarmt bad. Jag har saknat det så in i norden!
Visst blev det mindre utrymme, men det får vi leva med. Hellre det, så att vi kan busa med Jamie i badet!

Så här blev det:



Innan så hade vi duschen där draperiet hänger och sen stod tvättmaskinen och torktumlaren mot samma vägg så det är inte jättemycket utrymme vi förlorar.


Idag upptäckte jag att Jamie har en tand på G. Den är i överkäken, kanske 2 eller 3 tänder till sidan om framtänderna, helt galet att han får där först haha. Tandköttet är helt svullet på sidan och jag skymtar tanden. Han har nog haft gnaska ont idag, han har sugit och smackat med munnen hela dagen och tuggat som sören på händerna. Jag gav honom lite flytande alvedon på tandköttet innan, hoppas det lindrade! Han har nästan sovit hela dagen, han la sig och vila vid halv 3- 3 tiden och förutom en timme då han var vaken så har han sovit sen dess. Det tar nog ordentligt på honom med tänderna. Hoppas han mår bättre sen ikväll när han vaknar!
Inte kul att se honom vara så besvärad!


Din lilla snygging där! ;)
Kommentarer
Mamma till Nim ♥

Hallå :)

Här hade jag lite att ta igen såg jag..

Vad han växer! Stora killen!

Måste känna hur det är med Nims gaddar, inte velat nu när vi varit iväg och hygien inte varit på topp. Hur går det med ditt godisförbud då? Hoppas ni mår bra, kramis

2010-08-13 @ 00:32:23
URL: http://attblifler.blogg.se/
Carro

Jo jag saknar Neo också, och alla tycker jag är fjantig, men nästa gång dom säger nå så ska jag säga, ja men då behöver ni inte vara barnvakt om det ska låta på de sättet :p haha min mamma säger då ingenting, de ända hon säger när jag står och kramar om Neo, "men caarrooo, det är ju inte sååååå himla lång tid det handlar om" haha

2010-08-13 @ 08:08:28
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Soppe - Nicole's morsa

Självklart är det upp till mig. :)

2010-08-13 @ 08:31:02
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
J U L I E

Åh skönt med badkar nu då ;) jag som tänkte på dig när jag duschade och satt i mitt kar igår hihi...

2010-08-13 @ 09:33:22
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: