2010-08-15 ? 23:59:21

Plugg


Det har verkligen varit en riktig pluggdag idag. Jag har försökt slutföra min första skrivuppgift, men den är inte riktigt färdig. Jag gjorde ett 5-timmar långt prov och nu är jag helt slut!
Jag skulle ha haft färdigt ännu en skrivuppgift men jag orkar inte, jag får göra den imorgon och hoppas att han inte sätter IG bara för att jag är så sen :(
Men jag orkar verkligen inte, jag sitter och försöker skriva lite nu, men hjärnan fungerar inte, det går bara inte att koncentrera mig. Så då lär det inte bli något bra av det ändå.

Imorgon börjar mitt nya liv, ännu en gång haha.
Vi får väl se hur det går! Ska försöka ut och gå minst 1 timme varje morgon innan frukost :)

Håll utkik, snart kommer det en bildbomd
Kommentarer
J U L I E

Duktig du e babe som pluggar...

Så typiskt att när jag lämnade av L på dagis och tänkte återkomma hem för att byta om till träningskläder så öser regnet ner.. TYPISKT!

2010-08-16 @ 08:22:28
URL: http://juulieee.blogg.se/
Ida

Skulle också behöva ut på långpromenad! Men satsar på en timmas städning innan frukost istället ;-)

2010-08-16 @ 08:28:10
URL: http://[email protected]
Mamma till Nim ♥



Hehe tack ;)



Nä, jag vet inte. Nim fick ngn knäpp där på natten.

Visst vart han väl gnällig sen..

Men man kan inte plocka upp han såfort han gnäller.

Så han fick ligga. Tills han började skrika typ :P

(Efter två timmar, HAHA)



Hur gick det med promenaden då?

och hur går det med godiset?



Längtar efter bildbomben, bilder är KUL :)



Nej inte starta en ny blogg. Kör en kategori här bara.

Det är ju ett intressant ämne.



Förstår att det är jobbigt att plugga med Jamie..

Gör ju samma. Läser 100% (ett obligatoriskt år kvar, sen ev ett år till)

Plus att jag jobbar.. ;) Och är med Nim.

Det tar på kraften. Men jag har energi! :)



Hoppas ni får en bra dag, kramis

2010-08-16 @ 08:34:13
URL: http://attblifler.blogg.se/
Emma

Förlåt att jag varit så dålig på att kommentera! Har försökt men har inte fått ut några ord ur min hjärna! Gissar att alla mina ord går till min egen blogg nu när jag fått lite lust att skriva. Ska försöka bättre mig! :)

Kram

2010-08-16 @ 11:44:09
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: