2010-08-24 ? 00:21:28

Pigg


Är som vanligt fortfarande uppe och som piggast vid denna tiden.
Jag håller fortfarande på och städar men är nästan klar.

Imorgon ska vi bara dammsuga och torka golven + städa badrum, sen är lägenheten klar.
Men Oliver tar ju Jamie på morgnarna och när han ska vila första rundan tänkte jag att han kan lägga honom i vagnen och ta ut honom så kan O rensa rabatterna medans Jamie sover. Oliver har inte gjort något alls idag, bara jag, så då kan jag få extra sovmorgon imorgon. Fast det brukar jag oftast få, om O är hemma iaf.

Jag har suttit och satt in nya foton på J i ramar och fått rensat hela garderoben i hallen, känns så skönt!
Nästan all tvätt är undan också, två maskiner kvar.

Nu ska jag sätta mig och göra färdigt det sista av en av dopdekorationerna sen blir det en snabbdusch och in i sängen.

Ska hinna med mycket imorgon.
Ska först kika på lokalen där vi ska ha kalaset efter dopet. Se vad där finns och vad vi behöver ta med oss.
Sen ner i stan, köpa skjorta till J och lämna tillbaka böcker på biblioteket.
Allt detta efter vi hunnit bli klara här hemma.
Sen ska vi möta hans mamma på stationen mellan 16-17, så det lär bli fulla puckar!
Kommentarer
Carro

Nä det finns ju olika, dom som har krok och man fäster dom i taket, men vi har en sån man fäster i dörrkarmen, jätte enkelt och man "hakar" som bara fast den. Inge borra eller spika eller liknande, den åker fast på 2 sekunder och av lika fort ifall man inte vill ha den ivägen :)

2010-08-24 @ 07:28:44
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Ann

Oj vilken energi du fått... du verkar må bra av den där bra maten du äter =) Man får ju energi av att städa och rensa oxå tycker jag, det är så skönt när man städat utrymmen man funderat på att göralänge. En sak jag velat göra så länge är att fixa upp foton på Frank som du gjort, göra en tavelvägg. Får bli efter dopet. Föresten rean var på Kappahl, det var där jag köpte klänningen. Som sagt, det var ju armar på den dessutom som jag oxå letat efetr. Känns så bart utan ibland. Tänkte att jag kanske skulle ha den på dopet, skulle matcha med Franks blåa band till dopklänningen men jag har ju redan köpt en jättefin klänning just för dopet så det får bli den.

2010-08-24 @ 13:38:12
Mamma till Nim ♥

Skönt att bara göra saker man känner för?? :) :) Hoppas ni mår bra! kram

2010-08-24 @ 22:25:29
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: