2010-08-22 ? 09:40:46

Morgonen


Oliver var ute och svirade med en kompis igår så jag hade både natten och morgonen.

Jag spenderade kvällen med att laga fetaostsallad och kycklingfilé, åt medans jag kollade på Grown Ups, sjukt rolig film, precis min sorts humor. Sen pysslade jag med lite dopdekoration och kom väl i sängs vid 1 tiden.

Jamie la sig halv 7,vaknade första gången strax efter 23, gav han flskan och han somnade då om till kl 4 imorse.
Då fick han flaska igen och somnade om till 5. Men då ville han inte sova mer så tog över honom i min säng så låg vi där och mös och lekte, kl 6 verkade han trött igen så la honom i sin säng och vi somnade båda om till halv 8, då var det morgon.

Till frukost åt Jamie 1 hel portion banangröt och 1msk katrinplommonpuré till efterrätt.
Jag fick 2 rågmackor, de som jag lagt upp bild på innan.

Idag har jag och Oliver massor att göra, trädgården måste fixas, uterummet måste fixas, dopdekoration likaså och sen städa inför hans mamman ankomst på tisdag.

Nu ligger killarna och vilar tillsammans och jag ska vika tvätt, jippy ;)

Kommentarer
Ann

Är nyfiken på vad det är för dopdekoration du pysslar med. Själv ska jag försöka hinna göra en tavla med foton till Frank och en boll som är en japansk tradition och ska ge tur i livet. Har också en massa att fixa med nästa vecka inför dopet på sönd. har ni oxå nästa helg?

2010-08-22 @ 12:35:16
Carro

När du skriver att han äter en portion gröt, äter han en smakportion eller en hel portion? :)

2010-08-22 @ 19:35:27
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: