2010-08-13 ? 11:50:39

män.....


Usch tycker så synd om Jamie, han verkar ha riktigt ont. Gav honom alvedon nyss och han somnade igen efter att bara varit uppe i 30-40minuter. Det är inte lätt att vara liten!

Oliver har däckat i soffan med en fläskläpp och jag, som är den som borde få sova sitter här vaken. Men otroligt trött!

Anledningen till att vi bråkade igår var att vi hade länge bestämt att denna lördagen och söndagen skulle han inte jobba så att jag kunde få 2 hela dagar till att plugga och göra mitt sista prov. Jag har bara tom söndag på mig, sen får jag inte mer extratid. Han säger att han ska jobba och att jag skulle pluggat innan istället för att skjuta upp det till sista minuten. Vad han inte förstår är att jag inte skjutit upp det för skojs skull utan för att jag är helt utkörd! Jag är så trött att jag knapp vet vad jag heter vissa dagar. Jag kämpar som fan med att ta hand med Jamie och plugga allt på väldigt lite sömn. Att han då ska iväg och jobba de två sista dagarna jag har på mig att avsluta kursen säger bara mig att han fattar inte alls hur jobbigt det är. Jag har lyckats få bra resultat än så länge, men har kämpat för det. Jag blir så sur för han verkar inte vara stolt över mig och säger knappt grattis när jag berättat hur bra det gått.

Aja jag vet inte, är bara på så dåligt humör just nu. Känner mig besviken på honom.
Kommentarer
Carro

Jag förstår att du är besviken och arg på honom, det hade jag också varit.



Nä jag är så arg på min pappa, han har lovat att hjälpa mig med körkortet i över ett år men när jag frågar om jag får köra säger han bara, sen, senare, inte nu, nån annan gång osv.. Och nu fick jag höra att han varit och övningskört med hans tjejs dotter.:(

2010-08-13 @ 13:22:14
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
J U L I E

spelar ingen roll.. jag hade avbrutit ifall du velat snacka såklart.. säg till näst gång bara!!

2010-08-13 @ 13:32:24
URL: http://juulieee.blogg.se/
Therese

förstår dig, min sambo förstår inte heller hur jobbigt det är att inte få sova hela natten, att aldrig få sovmorgon osv. Är otroligt imponerad av dig att du dessutom orkar plugga =)

2010-08-13 @ 13:48:06
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Ann

Va pluggar du samtidigt som du är mammaledig?? Är helt imponerad! Ta hand om Frank är som ett heltidsjobb, visst kan jag hitta på andra saker men isåfall åka iväg o göra saker så han stimuleras. Jag skulle aldrig få sitta still då skulle han ha tråkigt, och sen kan man ju aldrig räkna med att ha tid just idag... man vet ju aldrig vad som händer. Nä jag tror inte killarna förstår. Som tur är har Emil varit hemma med oss 5 veckor så han förstår att det inte är en lek... och då är vi ändå två personer!! Kämpa på... vi som vet är impade!!

2010-08-13 @ 21:50:11
mikaela

du gör det så jävla bra! jag är impad. vet inte om jag skulle klara av att plugga och ta hand alexis hela dagarna samtidigt.

2010-08-13 @ 22:18:41
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: