2010-08-06 ? 13:53:56

Kcal!


Satt precis och tänkte på hur många kalorier allt det godiset jag åt innehöll.
Jag åt MINST 4kexchoklad och 2 påsar ahlgrens bilar OM DAGEN, minst!
Ibland blev det samma runda på kvällen, vilket betyder att jag åt 8 kexchoklad och 4 påsar bilar, det är ju
sinnessjukt!

Men om vi räknar på 4 kexchoklad och 2 bilar, så innehåller det 2000kalorier(!!) om jag äter det 7 gåner i veckan så konsumerade jag 14000 kalorier i veckan på enbart godis! Galet!
Så om jag kan hålla mig till 2 kexchoklad och 1 påse bilar 1 gång i veckan så blir det 1000 kalorier, det är 13000 kalorier mindre i veckan! Det borde bli något kilo iaf :D

Nu ska vi snart iväg till Maxi och handla lite förnödenheter.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: