2010-04-13 ? 14:45:34

Massa mys



Blir inte så mycket uppdaterande för tillfället. Trots att man faktiskt inte gör så mycket så är man väldigt upptagen haha. Älskar att bara ligga och mysa med mina älsklingar.
Just nu har dom somnat tätt intill varandra i sängen, så sött!

Tänkte försöka orka mig på att sätta mig och skriva ner förlossningsberättelsen inom en snar framtid.
Särskilt medans mitt minne fortfarande är intakt :P

Igår var BVC barnmorskan här, en helt underbar kvinna! Jamie hade gått upp från 3760g till 4040g på 9 dagar så antar att han får mat i sig! Ska dit på måndag, då ska vi mäta honom, ska bli kul och se hur mycket han växt. När man går här och tittar på honom hela tiden så märker man inte så stor skillnad.

Imorgon börjar Oliver jobba igen :(
Vill att vi ska existera i vår lilla bubbla här hemma ett tag till, typ 1 år eller något, det är så mysigt!
Men verkligheten börjar väl någon gång.

På torsdag ska vi ut och fika med tjejerna för första gången. Vi tar ett kafé i hamnen där det inte är lika mycket folk och så ska vi gå dit vid 11 så då lär där vara lugnt och skönt.
Jamie har saknat tanterna så nu lär han bli glad! :D


Kommentarer
eriika

ååh så myys! :D jag längtar tills det är min tur!

2010-04-13 @ 16:04:15
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: