2009-10-15 ? 22:07:12

Tired



Idag har jag varit igång hela dagen. Jag och mamma flyttade ut alla flyttlådor och allt småplock ifrån deras lägenhet till deras nya. Redan efter första rundan kl 11 så kom ischiasen, ONT! Jag lyfte inget tungt alls, det blev massa lätta saker. Kom i stort sätt precis hem, kanske varit hemma i 40 minuter, så är ganska trött. EN dunderhuvudvärk på det så har jag ju receptet på en underbar dag!
Mamma, pappa, Jocke och Oliver fortsätter imorgon medans jag är på jobb, då lär dom tömma resten av deras lägenhet så att Ollie kan börja städa den. Sen på lördag är det bara för oss att flytta in våra saker där. Eller ja bara och bara, att flytta är ju så jävla roligt! Men det ska bli skönt när vi väl är inne och kan börja sätta iordning saker.

Nu ska jag iaf sova är grymt trött! Köpte lite lösgodis innan som vi ska mysa på nu till ett avsnitt av stargate, får väl se om jag orkar hålla mig vaken i ett helt avsnitt.
Som tur är så börjar jag inte förrän kl 15 imorgon så hinner väl packa det mesta inför lördagen och även få en liten sovmorgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: