2009-10-09 ? 10:03:34

Shopping


Igår så träffade jag Sandra och Malin för att gå och fika. Vi gick som vanligt till espresso house och där bjöds det på kyckling och ruccola panini, eller som Oliver sa punani...hmm.
Supergott som vanligt, men var inte ens i närheten av mätt, som vanligt.

Efter det gick vi in på Gina Tricot och kollade lite, Sandra hittade koftor till mig som var på rea, tack! Så jag fick 2 st koftor en mörkblå och en ljusgrå för 99.50kr styck, inte illa va?
Sedan bar det av till H&M och där hittade jag en lila mammatröja, också på rea. Sen blev det 2 mammalinnen, ett svart och ett vitt. Allt detta blev 420kr, snacka om kap!

Denna jobbhelgen lär bli ett helvete, ska jobba väldigt många timmar. Idag blir 14-21.15, imorgon 11-21.15 och på söndag 11-19.15. Fast goa pengar blir det, tar gärna extra timmar så att jag kan spara lite mer innan bebis kommer. Denna månaden har vi dubbelhyra när vi flyttar, för där är deposition på nya lägenheten, men det får man ju tillbaka när man flyttar, men ändå, kul att betala in 12200kr i hyra(!).
Sen så bär det av till London/Birmingham i november, så där lär ju gå åt en del pengar. Vi har betalat resan, men sen är det massor av buss vi måste ta, som kostar skjortan och present till lilla Daniel som ska döpas.
Så det springer snabbt iväg.

Nu blir det frukost och sen slänga sig i en dusch och sticka till jobb. Ha en bra dag allesammans.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: