2009-07-29 ? 15:45:43

Det här gör en graviditet mot en!

Jag råkade nyss gå förbi spegeln, gick några steg till, stannade upp, gick tillbaka. Vad fan!!?
Hur ser jag ut?! Jag ser ut som jag inte sovit på 5 dygn!
Nä här var det dags för ett varmt bad med levande ljus i sällskap utav någon av alla mina graviditetstidningar.

Efter badet så ska jag använda mina produkter som Olivers syster och mamma skickade från England.
Den heter Palmer's Cocoa Butter, den är bara helt gudomlig och man luktar som choklad vilket, ärligt talat tjerer, aldrig är något negativt, nästan så att man vill ta en tugga av sig själv.
Fick iaf en stor flaska med vanlig kräm, en liten med mer koncentrerad kräm till armbågar, knän ovs och så fick jag en annan kräm som ska motverka bristningar. Jaha kunde jag inte fått den innan jag lyckades att äta upp mig nästan 30kg och ändå fick bristningar, helt utan att vara gravid?! Aja, jag smörjer väl på den också i god tro!
Har iaf lyckats gå ner 11 av dom kilona iaf, efter 8 veckors hårt slitande. Livet är väl bra ironiskt ibland, när man just lyckats gå ner så går man och blir gravid, och kommer med all sannolikhet att gå upp dom kilona igen! Men de där kilona är iaf mycket mer välkomna än det där som kommer smygande när man minst anar det!

Kommentarer
Carina

Hej gumman skitsnygg blogg du har :-)

Då vet jag vad du får göra hehe jo du får fixa min blogg med :-D



Och 10000 grattis igen gumman.

Här jobbar man på.

Men nu ger jag upp tror jag :-(

Jag hade ju sex för 2 dagar sen och skulle ha sex idag med men då kom det blod ja på honom inte mig.

Nu när jag har varit på toan så inget mer :-/ vad är detta jag blir tokig!!!!

Har halsbränna trött hela tiden magen svullen och hungrig och kissar.

Har inte testat mig då jag ''trodde''jag fick min mens den 18 juli.

2009-07-29 @ 20:01:53
URL: http://didos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: